Transporte colectivo metropolitano e sustentábel

• Apostar polo transporte colectivo metropolitano e sustentábel
  • Elaborar un plano estratéxico de tránsito e transportes urbanos e metropolitanos de xeito que se reduza o uso de vehículos particulares e se incrementen as políticas de humanización.
  • Promover un Servizo Público Metropolitano de Transportes Marítimos.
  • Ampliar e mellorar as redes.
  • Deseñar A Coruña como unha cidade cunha mobilidade urbana sostíbel, a través do correspondente plano de mobilidade.
  • Realizar as xestións oportunas coas administracións competentes para poñer en marcha un tren metropolitano de cercanías, utilizando as vías actualmente en desuso, que inclúa Ferrolterra e Carballo; fundamental para o transporte de persoas e mercadorías.
  • Estudar alternativas ao metro lixeiro como o metrobús.
  • Integrar o sistema de transporte e comunicacións metropolitanos co exterior.
  • Dar prioridade absoluta á Estación intermodal. Aínda que o BNG propugnou sempre que San Diego era a solución idónea, optouse por San Cristovo. É por isto que haberá que comunicar ambas e utilizar as vías de ferro de San Diego, e as liñas de tranvía actuais con modernos tranvías de superficie, e trazar ademais liñas de autobuses entre barrios no canto das lineais actuais.
  • Mellorar o transporte público colectivo en canto rutas, frecuencias, gratuidade dos transbordos e unha verdadeira conexión entre os barrios da cidade e os distintos medios de locomoción: bus, tren, metro lixeiro e barco.
  • Fomentar a utilización de vehículos eléctricos e potenciar a infraestrutura acaída para que funcionen.
  • Levar a cabo unha permanente co sector dos e das taxistas para  garantir unha maior calidade no servizo, tanto no que ten a ver coa planificación, coa sinalización e coa capacidade das paradas de taxis, como na información sobre as obras e como lles afectan no desenvolvemento do seu traballo.
  • Axilizar e modernizar os trámites administrativos do colectivo do taxi co Concello.
  • Crear un Servizo Municipal de Mobilidade.
  • Establecer plans de actuación para conseguir un novo modelo de transporte no que se evite a sobreutilización do vehículo privado cara a un reparto modal máis equilibrado para viaxeiros e mercadorías.
  • Ampliar os estacionamentos para bicicletas privadas nos principais lugares de encontro ou destino. Estes estacionamentos poderían ser parcialmente cubertos.
  • Revisar a concesión da Compañía de Tranvías da Coruña para estabelecer uns prezos axeitados e mellorar os seus servizos.
  • Investir en medios de transportes colectivos alternativos de propulsión con enerxías sustentábeis ou menos contaminantes.
  • Ampliar e apostar decididamente pola rede de camiño de ferro do tranvía e do metro lixeiro.
  • Estabelecer de prezos acaídos dos medios de transporte públicos para as persoas con menos recursos: desempregadas/os, terceira idade, non activas/os.
  • Cambiar o modelo radial do transporte público por outro baseado na comunicación entre os distintos barrios.

Transporte colectivo metropolitano e sustentábel