O BNG da Coruña convoca asembleas abertas para chamar o pobo a se implicar contra os recortes

Asembleas 1A Coruña, 25 de setembro de 2014- O Bloque Nacionalista Galego da Coruña presentou na mañá de hoxe en rolda de prensa o proceso #ConstruíndoFuturo, unha proposta integradora e participativa de base nacionalista que servirá para afondar no proceso de diálogo e interlocución directa co pobo. O obxectivo, tal e como explicou o responsábel comarcal do BNG, Paulo Carballada, é a suma de forzas de cara a combater, desde unha óptica de defensa da nosa capacidade de decidir, os recortes de dereitos e retrocesos de liberdades aos que estamos sometidos.

No marco desta campaña de eido nacional, o BNG organiza asembleas abertas en todos os concellos da comarca. A asemblea aberta da Coruña terá lugar este martes, 30 de setembro, ás 20h no edificio sindical (avenida Alfonso Molina). Carballada explicou que esta asemblea está aberta “a todas as persoas que coincidan, aínda que con matices, nos posicionamentos do BNG co fin de que suxiran, acheguen as súas observacións e opinións e para que poidan coñecer sen distorsións o proxecto do Bloque”.

É o momento de se implicar e de tomar partido ante as políticas que nos agreden

Asembleas 2Na mesma liña, o responsábel de Organización do BNG da Coruña, David Pena, animou a veciñanza a se implicar “porque é o momento de tomar partido”. “Ante as políticas que nos agreden non se pode facer escapismo”, engadiu, para animar os veciños e veciñas a se mobilizar e a se sumar ao traballo social de cara a “construírmos unhas políticas alternativas que teñan como centro Galiza e as clases traballadoras”.

cartel_asemblea_abertaPola súa banda, a actriz Isabel Risco advertiu da importancia de ensanchar a base nacionalista “atraendo máis xente”, así como de recibir ideas e propostas que contribúan a facer “unha alternativa máis plural”. Tamén sinalou que este proceso participativo servirá para espallar que “a soberanía é a alternativa para o país” e que “Galiza non pode ficar atrás no proceso de liberación dos pobos”. Así, sinalou que “o verdadeiro revulsivo pasa polo nacionalismo” e que “afortalar o nacionalismo é vital para o país”.