Novas
Interpelamos o Goberno Local en relación á súa política sobre as bibliotecas municipais

No Acordo de Investidura asinado en xuño de 2019 o PSdeG comprometeuse co BNG a, no primeiro ano de mandato, darlle a mellor solución “legal e laboral posíbel” á situación das e dos traballadores das bibliotecas municipais tendo como horizonte a unificación da rede baixo a fórmula da xestión directa por parte do Concello (neste momento parte das bibliotecas prestan o seu servizo en réxime de concesión).
Ler novas
Diante da Casa Cornide: "que se nos devolva o roubado" e solidariedade coas activistas denunciadas polos Franco

O lema “Que nos devolvan o roubado” aínda está por se cumprir, por se tornar realidade, na cidade da Coruña. E é que inda está por se recuperar para o patrimonio público a Casa Cornide, unha xoia do barroco galego espoliada pola familia Franco nos anos 60 do pasado século coa colaboración necesaria das elites franquistas locais, desde os alcaldes Alfonso Molina e Sergio Peñamaría de Llano até o oligarca Pedro Barrié de la Maza.
Ler novas