Unha pasarela para maquillar a falta de compromisos de Feixoo coa cidade

Desde que Feixoo é presidente da Xunta, isto é, por espazo dunha década, os investimentos do Goberno Galego na nosa cidade limítanse a escolas infantís financiadas por unha fundación privada —a de Amancio Ortega, a rehabilitación da Fábrica de Tabacos e agora a construción dunha pasarela que dá acceso a unha grande superficie comercial.
Ler nova
"A intervención de Nostián non ten por que ter un custo adicional para o concello"

Se fósemos a un escenario de intervención de Nostián, p servizo continuaría a prestarse nas condicións vixentes até o de agora, co mesmo cadro de persoal e o mesmo funcionamento da planta. O único que mudaría sería que o concello nomearía un interventor técnico "que pasaría a asumir a dirección, suprindo os directivos da empresa". Así o argumentou este luns Francisco Jorquera, portavoz do BNG en María Pita, durante a tertulia de Intercoruna.

Ler nova
É moita hora de trasladar o Plan de Normalización Lingüística ao concello!

Os principios básicos do Plan de Normalización Lingüística aprobado por todas as forzas con representación no Parlamento galego (2004) son a oferta positiva e a cortesía. En síntese: a Administración debe dirixirse ás persoas en primeira instancia en galego co obxectivo de incentivar o uso dunha lingua que continúa a sufrir situacións de diglosia (moitas persoas galegofalantes tenden a utilizar o castelán cando entran en contacto con quen se identifica con algún tipo de poder, administrativo ou empresarial).