Os terreos do Campo da Estrada deben ser devoltos sen contraprestacións

Avalaremos a «Mesa Técnica» da Maestranza só no caso de que esta sirva para a devolución gratuíta das parcelas do Campo da Estrada

Os terreos do Campo da Estrada que o Ministerio de Defensa sacou á venda eran e son terreos comunais, é dicir da cidade, ocupados polas monarquías absolutistas para instalacións militares defensivas e en usufruto polo Ministerio da Guerra, hoxe Ministerio de Defensa, e están situados “entremurallas”, no ámbito de protección de Bens de Interese Cultural (BIC), de altísimo valor patrimonial

A oferta do Goberno da Marea “doutras propiedades” a cambio das parcelas da Maestranza é inxustificada, ademais de dar a entender que se incumprirá a vontade popular expresada coa consulta realizada pola veciñanza da Cidade Vella e pola Cadeco, en maio deste ano, que tivo unha participación de 449 persoas, e na que o 97,1% votou estar a favor coa devolución gratuíta dos terreos ao concello para que foran destinados a zona verde e equipamentos públicos

As mesmas mocións e iniciativas que se teñen aprobado durante este mandato, por certo presentadas polo BNG e pola Comisión Aberta en Defensa do Común, e que serviron como argumento para aplicar a moratoria de venda deses terreos durante una ano aprobada na Xunta de Goberno da semana pasada tamén recollían instar o Concello da Coruña a solicitar do Ministerio de Defensa a devolución gratuíta dos terreos do Campo da Estrada: o Concello da Coruña non pode ser cómplice do «mercadeo» e da especulación urbanística coa que veu actuando Defensa a respecto dos terreos da nosa cidade, polo que calquera mesa de negociación que se constitúa deberá resolver que todos estes espazos, sen contraprestación algunha, volvan a formar parte do Concello e que se poidan empregar para o seu uso veciñal

Ler nova
Cando se cumprirá o compromiso de eliminar o copago do Servizo de Atención a Domicilio?

Lembrámoslle ao Goberno da Marea Atlántica o seu compromiso para evitar o copago na axuda a domicilio

Despois de se publicar no BOP o calendario de ingresos voluntarios das taxas por prestación do servizo de axuda a domicilio, a Área de Xustiza Social e Coidados segue sen artellar unha alternativa para as familias

O Executivo da Marea comprometeuse reiteradamente a crear mecanismos de axuda para eliminar o copago. Porén, outro ano mais, queda claro que esta actuación non se contempla, ou canto menos, non se pensa valorar para o exercicio de 2018. Desde logo a credibilidade da Marea Atlántica a respecto dos anuncios que realiza é nula; e os compromisos que adquire, papel mollado. Malia isto, desde o BNG cremos e reiteramos que non se lle pode cobrar á xente por un servizo dúas veces e seguiremos a reclamar a necesidade de eliminar o copagamento na axuda a domicilio

Ler nova
Volvemos levar ao Pleno para cando será desafectada a veciñanza de Elviña pola construción do Ofimático

Preguntamos por escrito se existe algún resultado da proposta de modificación do planeamento entre a Avenida da Vedra e a Universidade de A Coruña e o núcleo de Elviña

Vanse cumprir 300 días desde que foi anunciada por última vez a desafectación da veciñanza da zona sen que se teñan producido avances no procedemento urbanístico

En novembro cumpriranse 4 anos do despexo dunha familia, e para o ano, os 8 desde que comezou o proceso polo cal moitas familias aínda seguen pendentes de ser botadas á rúa das súas propias casas: exiximos ao Executivo da marea Atlántica que axilice as súas promesas e explique cal é o motivo de que teñan pasado xa máis de sete meses desde a sinatura do decreto de inicio do expediente de modificación puntual do PXOM de 2013 vixente e do Plan Parcial que desenvolve o Sector S-10 «Parque Ofimático» e que aínda non se teña tramitado nada dentro do Concello da Coruña

Ler nova
Baixar só o prezo do bus é renunciar a transformar todas as condicións do transporte colectivo urbano

Entendemos que non se trata só de baixar o prezo e de aumentar tres liñas: hai que reordenar as liñas para conectar os barrios, a universidade e outros centros de estudos, os polígonos industriais, os grandes centros de traballo e os diferentes centros sanitarios; cómpre tamén que o bus teña espazos prioritarios para circular, nun carril bus; e é preciso que tanto as frecuencias como os horarios se adapten á realidade das maiorías sociais da cidade comezando antes o servizo e rematando máis tarde do que o fai actualmente

Ler nova
Para cando estará sinalizado o carril compartido da rolda de Outeiro?

Solicitamos aclaracións ao Goberno municipal a respecto da seguridade viaria no novo ciclocarril da rolda de Outeiro

Presentamos unha iniciativa para a súa resposta por escrito sobre a falta de sinais indicativos de tráfico no novo viario compartido e tamén pola anchura do carrilbici do outro sentido da circulación

Ler nova
A Semana da Mobilidade non serviu para poñer en práctica políticas de mobilidade revolucionarias