Demandamos os datos completos de Servizos Sociais

Instamos a área de Xustiza Social a que publique a súa memoria de xestión completa

Demandamos do Executivo da Marea que deixe de publicar a través de notas de prensa datos parciais e escollidos do funcionamento dos servizos sociais e que fagan público o conxunto da xestión

O Goberno municipal debera estar máis preocupado por elaborar e implementar o Plano de Inclusión Social, ou realizar o proceso de descentralización dos servizos sociais devolvéndoos aos centros cívicos municipais antes do remate do mandato, na vez de agasallarnos a diario con cifras illadas e totalmente descontextualizadas, que non amosan a realidade da xestión no seu conxunto

Un 23 de abril baleiro de actividades

Cremos “escasísima” a programación da Concellaría de Cultura co gallo do Día do Libro cuxos actos no Concello da Coruña poden contarse cos dedos das mans

Na Coruña, desde 2007 a 2011, arredor do Día do Libro organizábase xunto coas librarías e as bibliotecas municipais a Festa do Libro, saíndo os libros á rúa, lecturas públicas, actuacións musicais, presentacións e sinaturas de libros, a liberación de libros na Estación de Tren e na de Autobuses e mesmo a distribución de libros de balde

Do Partido Popular, que na Xunta de Galiza está a afogar o mercado editorial galego e que no Concello da Coruña foi o responsábel de que se deixase de celebrar a Festa do Libro, non esperabamos nada mais entendemos que o Goberno local da Marea Atlántica debía ter recuperado a Festa do Libro e unha programación potente pola efeméride do 23 de abril

Un Patrimonio da Humanidade convertido en aparcamento

Volvemos denunciar a ausencia de solucións para o aparcamento masivo de coches na contorna da Torre de Hércules, Patrimonio da Humanidade

Facemos a proposta irónica de abrir o faro e permitir o aparcamento no seu interior. É o que lle queda á Torre

Preguntaremos de novo en Pleno por esta cuestión lembrando a obriga do Concello de protexer a contorna do faro, a declaración de ENIL do espazo e falta de seguridade para peóns e ciclistas que supón o paso de coches arredor da Cidade Deportiva da Torre

Ler nova
Queremos que se aproveiten as obras da rúa da Torre para soterrar os cables

Levaremos unha iniciativa ao Pleno ordinario de maio para o soterramento das liñas de cables da rúa da Torre

Instamos ao Executivo Local, aproveitando a actuación de reforma de mobilidade e accesibilidade que se está efectuando nesta rúa, que exixan ás compañías instaladoras o soterramento de todos os cables que hoxe en día teñen unha colocación aérea en superficie nas edificacións

Ler nova
Queremos saber para cando estará en funcionamento o novo campo de fútbol de Eirís

Preguntaremos sobre os prazos da reforma e adaptación do campo de fútbol de Eiris comprometido pola compra de terreos de Agrela

Despois de se asinar hoxe o contrato de compravenda dos terreos municipais poxados no polígono de Agrela entre o Concello da Coruña e Hijos de Rivera SAU, queremos que o Executivo aclare para cando está previsto o comezo do uso efectivo das novas instalacións deportivas

Ler nova
Por que só os asinantes teñen o Convenio a respecto dos terreos portuarios?

Demandamos que se faga público o acordo sobre os terreos portuarios asinado onte

De momento, o que sabemos do protocolo apunta a que o acordo só se referiu á titularidade dos terreos e á renuncia da Autoridade Portuaria a sacar a poxa o soar da Solana e os peiraos de Batería e Calvo Sotelo

Desde o coñecemento do acordo a partir das informacións xornalísticas, o modelo urbanístico dos convenios de 2004 permanece intacto xa que co protocolo asinado onte non se modifican os usos hoteleiro e comercial para Batería e Calvo Sotelo nin os usos residenciais para San Diego

O acordo ente Portos, Fomento e Xunta é un insulto para A Coruña