Accesibilidade xa! Visitamos hoxe a Delegación da ONCE en Galiza

Propoñemos unha comisión parlamentaria sobre discapacidade que dea voz a todos os colectivos que traballan pola integración

Ler nova
A voltas coas irregularidades a respecto do piso comprado polo Concello da Coruña

As bases do concurso sinalan que as vivendas non poderán estar incursas en ningún suposto de infracción urbanística non legalizábel, nin en situación de fóra de ordenación total. O Concello deu por bo un piso rexistrado como oficina e admitiuno no proceso, abrindo a interpretación do termo vivenda xa que se trataba dunha vivenda de facto nunha situación perfectamente legalizábel do que se dá conta nos informes que se recollen no expediente. Agora ben, desde o BNG non estamos de acordo e, así o manifestamos na reunión do mércores 14, con esa interpretación laxa das bases: a literalidade das normas que rexían o concurso sinalaban que o obxecto da compra son vivendas e en todo momento nas condicións que han de ter estas refírese a vivendas, non a pisos ou inmóbeis.

Ler nova
Encontro coa veciñanza de Novo Mesoiro para trasladar as súas demandas

A veciñanza de Novo Mesoiro ten propostas para a mellora do barrio que son xustificadas e inaprazábeis. O abandono do barrio veu xa desde o comezo da súa construción onde se obviou a dotación de servizos. E isto debe ser mudado

Mantivemos onte unha reunión coa entidade veciñal da que trasladaremos varias iniciativas, comezando cunha batería de preguntas do por que a reforma dos locais municipais da rúa Ribeira Sacra vai ser parcial

Estase a perder unha oportunidade de facer unha obra completa e integral, que valorice a zona e que dote de máis servizos ao barrio, polo que entendemos porque se adía a reforma dos tres locais conxuntamente

Ler nova
Exiximos que o Xulgado de Violencia Machista non peche cando o seu titular non estea no xulgado

No Pleno ordinario de febreiro trasladamos unha moción para garantir unha atención xudicial axeitada ás vítimas da violencia machista no Xulgado de Violencia sobre a Muller na Coruña.

O motivo desta suspensión e que o xuíz titular, exercendo o seus dereitos laborais, asistiu en Madrid a un curso de formación.

Exiximos que a Xunta de Galiza se implique e deixe o conformismo coas decisións do Goberno central xa que logo lembramos que no mes de xaneiro de 2017, hai xa un ano, todas as forzas políticas galegas reclamamos no Parlamento máis medios para os xulgados e mellorar a asistencia xudicial. A Xunta é responsábel do que está acontecendo coa falta de medios porque nin reclama nin presiona sobre esta competencia.

Homenaxe anual do Grupo de Barrio de Monte Alto do BNG a Moncho Valcarce

O Grupo de Barrio de Monte Alto realizou está mañá a homenaxe anual ao crego das Encrobas Moncho Valcarce

Xabier Filgueira, Secretario Comarcal da CIG, destacou a figura de Ramón Valcarce Vega e sinalou a vixencia hoxe en día do seu legado, salientando o seu compromiso coas “causas do pobo”

Ler nova
Descartadas en tempo récord as nosas propostas para mellorar o orzamento

Ao Goberno municipal fixéronlle falla apenas 48 h e nin unha soa chamada para resolver as alegacións presentadas por nós

Chámanos poderosísimamente a atención a rapidez coa que o Goberno resolveu as reclamacións, en tan só 24 desde que rematara o prazo para facelo, cando a lei dá un mes de prazo: vese que tiñan moitas ganas de sumar e de chegar a algún tipo de acordo para incluír as nosas propostas. Aínda ben que a concelleira de Facenda nos sinalou en Pleno que a oposición tamén está para facer propostas

Sen chamada nin conversas de por medio entendemos que a Marea Atlántica desiste de poñer e marcha o carril bus, facer a consulta pública sobre os terreos portuarios, modificar a ordenanza da Renda Social Municipal para chegar a máis xente, ou elaborar un Plan de Inclusión Social

A Marea Atlántica terá que explicar publicamente por que renuncian ao seu propio programa electoral desestimando as alegacións propostas por nós e por que desbota novos investimentos nos barrios

Ler nova
O bus na cidade, a Consulta Popular polos terreos portuarios e levar os servizos sociais aos barrios a debate no Pleno de febreiro

Trasladamos ao Pleno o debate aberto na cidade sobre o transporte público colectivo

Pediremos aclaracións ao Executivo sobre a situación na que está o proceso de licitación do transporte público tras as numerosas queixas de entidades, colectivos e veciñanza nas ultimas semanas

Tamén pediremos ao Goberno da Marea que poña data para a Consulta Popular sobre os terreos portuarios e para a descentralización dos servizos sociais nos barrios da cidade

Vaise cumprir un ano desde que o BNG e a Marea Atlántica, a petición da Cadeco, presentaramos conxuntamente a moción na que se instaba, no prazo máis breve posíbel, a realizar a Consulta Popular sobre os terreos portuarios, e que foi aprobada en Pleno: non sabemos porque se ten adiado esta consulta, ao tempo que non entendemos porque se convocan foros de debate que non teñen nada que ver coa posibilidade de que a veciñanza opine sobre este tema. E a respecto dos servizos sociais, tampouco é a primeira vez que levamos a debate en Pleno o asunto: no mandato do Partido Popular realizouse un desmantelamento dos servizos sociais nos barrios que no que vai de mandato da Marea Atlántica non se reverteu, polo que entendemos que ten que ser acometida esta actuación de vez

Propostas de máis de 6 millóns para mellorar a cidade

Presentamos emendas aos orzamentos por valor de máis de seis millóns de euros para mellorar o orzamento priorizando os servizos públicos, o emprego, a mobilidade, a xustiza social e os barrios sobre as externalizacións e as festas

Esiximos que se cumpra coa moción aprobada en Pleno para a convocatoria dunha consulta publica sobre o futuro dos terreos do Porto e para iso recollemos unha partida orzamentaria

Sinalamos xa que o orzamento de 2018 era o orzamento das renuncias deste Goberno municipal. Para corrixir isto, diminuímos a partida en externalizacións, publicidade, dietas do Goberno e festas e introducimos, entre outras moitas, unha partida para o carril bus, subimos de 1 a 1,6 millóns de euros a partida da Renda Social Municipal, unha partida para o Plan de Inclusión Social

Malia que cremos que as nosas propostas son cuestións básicas que deben ser recollidas no orzamento tamén cremos que a solución a moitas tachas do Executivo da Marea Atlántica correspóndense ao que ten que ser a acción do Goberno, impulsar a modificación do regulamento de Participación, facer efectivas as ofertas públicas de emprego, exixirlle á empresa de limpeza viaria que cumpra etc

Ler nova
O Goberno municipal da Marea aplica discriminatoriamente as sancións por pegadas?

Preguntamos ao Goberno da Marea Atlántica se ten pensado aplicar sancións ao propio Concello da Coruña polas súa pegadas de carteis

Tivemos coñecemento a través das redes sociais da imposición de sancións a membros do C.S. Gomes Gaioso pola pegada dun cartel na rúa da Torre polo que preguntámonos se o Goberno da Marea tamén aplica as mesmas sancións a todos os colectivos e empresas, mesmo multinacionais, que empregan ese mesmo muro para a colocación da súa cartelaría

Queremos que o Executivo local achegue unha relación das entidades ás que multou o ano pasado, e no que vai deste, polo incumprimento da Ordenanza de Xestión de Residuos Municipais e Limpeza Viaria e, así mesmo, se ten a intención, no que queda de mandato, de modificala; sería inexplicábel e intolerábel que a imposición de sancións dependa de quen coloca os carteis ou do que se publicita nos mesmos. O propio Concello da Coruña coloca carteis no mesmo muro onde foron sancionados os membros deste Centro Social, por non lembrar a cantidade de carteis que colocou en toda A Coruña durante a campaña #APéDeBarrio

Ler nova