Queremos que se mellore a contorna da rúa Vila de Cambre

Presentamos unha iniciativa para o Pleno ordinario de xullo interesándonos pola situación dos espazos axardinados de Monte Alto

Rexistramos esta mañá unha pregunta, para a súa resposta por escrito polo Goberno local, polo estado de abandono de varias zonas na contorna da rúa Vila de Cambre

Veciñanza da zona trasladounos as súas queixas e fotografías sobre o estado actual que presentan estes espazos axardinados, ao carón dunha zona infantil, e para a que demandan unha actuación urxente e inmediata para a súa recuperación

Participamos da iniciativa Acampa

Queremos trasladar os nosos parabéns para cos organizadores desta iniciativa que pretendeu dar visibilidade á situación que se vive de cotiá nun campo de persoas refuxiadas

O compromiso do BNG para coas persoas refuxiadas levounos a denunciar xa en máis dunha ocasión o trato inhumano e deleznábel das autoridades europeas nestes anos para con elas. Tal e como fixo a nosa portavoz en Europa Ana Miranda en febreiro de 2016 cando visitou o campamento de Calais onde se amoreaban máis de 5.000 persoas refuxiadas a 3 horas de París, e mesmo aquí na Coruña cando solicitamos retirar a bandeira da UE dos edificios oficiais pola súa política para coas persoas refuxiadas

A “rebeldía” na mobilidade da Marea é seguir coa Compañía de Tranvías

Cualificamos de escandaloso que o Sr. Ferreiro supedite só ao prezo do autobús unha posíbel prórroga ou incluso nova concesión á Compañía de Tranvías

Cremos, tras as declaracións do alcalde nas que supedita unha posíbel prórroga e nova concesión á Compañía de Tranvías en base a unha redución do prezo do billete de bus, que tanto Xulio Ferreiro como Daniel Díaz se teñen pregado aos intereses da empresa ademais de demostrar un profundo e gravísimo descoñecemento da realidade de cotío de miles de coruñesas e coruñeses que empregan a diario o bus

Desde que se tivo coñecemento da aplicación do Regulamento CE 1370/2007 que deu lugar a extinción da concesión administrativa do Servizo de Transporte Colectivo de Viaxeiros, propuxemos que este pasase a ser de xestión pública municipal, polo que entendemos que con estas declaracións a Marea Atlántica adianta a súa renuncia mesmo a se formular esta posibilidade e, por tanto, renuncia a unha oportunidade histórica de mudar dun xeito transformador a mobilidade na Coruña

Eís o exemplo claro do que denunciabamos esta semana ao facer valoración do labor do Goberno municipal no ecuador do mandato; a Compañía de Tranvías leva obtendo desde hai décadas pingües beneficios a conta das achegas de cartos públicos, de todas e todos nós, ofrecendo un servizo pésimo e do cal existen múltiples laios, desatendendo persoas, liñas, barrios, frecuencias, etc, e sen que haxa a mínima posibilidade de incidir ou lle obrigar a modificar esta forma de proceder. E agora, o Executivo quere volver negociar coa empresa. Agora quere seguir beneficiando ao Sr. Prada en prexuízo do pobo da Coruña. É inadmisíbel e intolerábel

Ler nova
Cualificamos como decepcionante o labor do Goberno municipal no ecuador do seu mandato

Pasados xa dous anos de goberno da Marea entendemos que moitas das promesas e propostas realizadas durante a campaña das municipais e a inicio de mandato, se teñen convertido en papel mollado, polo que emprazamos ao Executivo a comezar a ter unha actitude máis valente e decidida nos temas políticos fundamentais da cidade

Na maior das veces parece que o Executivo local está máis preocupado en realizar campañas publicitarias que a realizar unha acción de goberno solvente e decidida: o plano de inclusión social, a descentralización dos servizos sociais nos centros cívicos, a caducidade da concesión á Compañía de Tranvías e a mobilidade na cidade, as obras nos barrios etc, son algúns exemplos dos que xa advertimos e que denunciamos mais segue sen rectificarse e non se aprecia que poidan ser abordados a curto prazo

Ler nova
Todas as viaxes do Goberno municipal desde o comezo de mandato...

Destapamos nun extenso informe os datos reais sobre as viaxes realizadas polo Goberno municipal desde principio de mandato

Entendemos que unha parte do labor do Sr. Ferreiro sexa representar á nosa cidade e polo tanto viaxar mais o que é inaceptábel é comprobar que moitas persoas do equipo de goberno viaxaron –empregando tempo e recursos públicos– en elevadas ocasións cando teñen deberes importantes cos que cumprir para coa súa concellaría e coa cidade da Coruña: trátase dunha cuestión de prioridades

Contabilizamos 196 viaxes que supoñen 341 días acumulados polo Executivo local e os seu persoal asesor fóra da Coruña e máis de 225.000 quilómetros percorridos

Tamén instamos a que se publique na páxina web, de aquí a final de mandato, todas as viaxes que realiza o Goberno municipal tomando o exemplo do Concello de Pontevedra

Ler nova
Seguimos sen prazos para recuperar as hortas urbanas de Novo Mesoiro

Entendemos que o Goberno municipal aínda non ten decidido nin onde nin cando reinstalará as hortas urbanas de Novo Mesoiro

Despois de lle trasladar ao Executivo local unha batería de preguntas a respecto da nova situación destas hortas logo de se ceder o terreo onde estaban para a construción do novo Colexio deste barrio, recibimos por escrito unha contestación ambigua na que non se aclara a situación inmediata das mesmas

Estivemos con ACEM na Barbería Solidaria

Participamos da II Edición do evento Barbería Solidaria en favor da Esclerose Múltiple celebrada esta tarde nos Xardíns de Méndez Núñez

Asistimos a este evento convidadas pola Asociación Coruñesa de Esclerose Múltiple - ACEM da que destacamos o seu labor, ao longo de todo o ano, de información e asesoramento aos afectados pola esclerose múltiple e aos seus familiares ademais de sensibilizar á opinión pública e as administracións

Ler nova
Políticas para a mocidade sen funcionariado técnico da área e para menos de 6 meses... non é o camiño

Vimos de criticar que o Goberno do Sr. Ferreiro saque a concurso o servizo de apoio á coordinación de proxectos, actividades e iniciativas destinadas para a mocidade por valor de 10.000 euros e só ate final de ano

Entendemos que para o deseño e continuidade das políticas de mocidade o Goberno local debía proceder a contratar persoal funcionario técnico

Para nós o Executivo actual segue sen concibir as políticas de mocidade como ámbito de acción prioritario (das políticas sociais, de educación, emprego etc) mantendo a concellaría infradotada e con niveis de recursos mínimos neste caso concreto precarizando labores que debían ser estábeis