#TerrorismoMachistaNuncaMáis

Entedemos como prioritario e urxente que os gobernos do Estado e da Xunta de Galiza tomen todas cantas medidas sexan necesarias para acabar co terrorismo machista

A inacción política non pode ser un lastre para coas mulleres polo que esiximos a inmediata modificacións da Lei Orgánica 1/2004, de 28 de decembro, de Medidas de Protección Integral contra a Violencia de Xénero, introducindo o termo Feminicidio e iniciar os traballos para desenvolver o Estatuto de Vítima de Feminicidio e da Lei galega 11/2007, do 27 de xullo, para a prevención e tratamento integral da violencia de xénero para tamén incorporar a regulación do feminicidio e o estatuto de protección das vítimas do feminicidio

Tamén queremos facer un chamamento a participar da concentración convocada polo colectivo feminista da Marcha Mundial das Mulleres para mañá, as 20.00 h no Obelisco en condena e repulsa do asasinato da ultima vítima do terrorismo machista na nosa cidade

Ler nova
Cando se poderán comezar a solicitar o uso de locais municipais?

Preguntamos sobre os procedementos que o Goberno municipal indicou que se elaborarían para o acceso aos usos dos locais municipais

Despois de se anunciar no Pleno do 9 de xaneiro que o inventario de locais municipais xa estaba concluído, preguntamos se son necesarios oito meses para proceder a elaborar uns procedementos para que a veciñanza, entidades, asociacións, grupos e mesmo particulares poidan solicitar de xeito regulado a utilización de dependencias municipais

Tamén cremos necesario saber en que medida afectarán estes procedementos aos usos que hoxe en día xa se están facendo por entidades e asociacións dalgúns espazos municipais e se estas entidades terán que se adaptar a eses procedementos novos ou se manterán os convenios, de houber, asinados con anterioridade

Ler nova