PLENO DA CORUÑA

As nosas iniciativas e o traballo no Concello da Coruña

Todos os meses hai Pleno ordinario do Concello da Coruña. Mais nós tentamos traer todos os días a María Pita os problemas que hai na nosa cidade para buscarlle unha solución imediata.

Presentamos iniciativas que queremos que coñezas, así como queremos que nos digas que iniciativas queres que presentemos ou que problemas podemos, desde o Grupo Municipal do BNG, dar traslado ao Pleno.

Tamén aquí, nesta páxina, poderás acceder aos videos dos Plenos que o Concello ten cargados na súa páxina de Vimeo.

As nosas iniciativas e o traballo no Concello da Coruña

Deixamos aquí todas as iniciativas que imos presentando ao longo deste mandato. Están colgadas na nube para que podas descargalas e podas fiscalizar o noso labor. E tamén para que nos digas cales outras iniciativas cres que podemos presentar. Cales son aqueles problemas que gostarías que trasladásemos aos Plenos e tentar buscarlle unha solución.

Lembra que nos tes á túa disposición. Preme en cada un dos puntos e xa poderas ver e descargar estas iniciativas.

Iniciativas presentadas no 3.º ano de mandato:

Iniciativas que levamos ao Parlamento de Galiza:

Iniciativas presentadas no 2.º ano de mandato.

Iniciativas presentadas no 1.º ano de mandato.

Foto do salón de Plenos do Concello da Coruña no momento dunha votación

Plenos do Concello no ano 2017.

Tamén deixamos aquí os enlaces aos Plenos celebrados neste ano 2017. Premendo en cada un accederas ao video e poderás ver todas as intervención que houbo:

Plenos de 2016: